Post by girlringbowitcau on Feb 20, 2022 16:37:21 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Johnny Trigger: Action Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Johnny Trigger: Action Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktiver admin panel ▞▞▞
▞▞▞ Johnny Trigger: Action Shooter 2022 version ▞▞▞
Jeg må si. Spillet har et veldig kult konsept, men jeg bare hater det at det har så mye etterslep. Telefonen min er ny, så den kan ikke være fra den. Andre apper jeg bruker fungerer helt fint. Så hvis utvikleren bare jobber litt mer med spillet, ville det blitt veldig hyggelig.
Johnny Trigger: Action Shooter অ্যাকশন fovy
Jeg elsker våpenspillet...dette er et av de beste spillene som noen gang er laget Bra jobbet folkens!!
Et ok spill, det ville vært morsommere hvis det ikke var for den alvorlige mengden etterslep i spillet, jeg måtte starte et nivå på nytt flere ganger fordi fyren ikke ville skyte i tide selv når jeg tydelig tapte for å kunne, det skuffer også når det kommer til det faktum at du vil trykke på andre alternativer, men det vil ikke gjøre noe
Fantastisk spill! Jeg er på lvl 1197 🥳
Jeg liker spillet men det bruker mase bateri
Blå..
Johnny Trigger: Action Shooter Hərəkət fvb
Knapt noen minutter ut i kampen ennå for å konkludere med en ærlig totaloppfatning. håpefull
Hvorfor er det ingen mulighet til å spille om fullførte nivåer? Dessuten, hvis jeg spiller offline, trenger jeg ikke en popup ved starten av hvert nivå eller når jeg dør og begynner på nytt å fortelle meg at jeg ikke er koblet til internett og ikke kan fullføre daglige oppdrag. Hvorfor trenger du internett for å fullføre daglige oppdrag? Hvorfor må du også se en annonse for å få kostymer? Hvis du ikke er i wifi og nivået passerer, hva skal du gjøre?
Morsomt spill, men som det alle andre har sagt, legger for mange til. Du skulle tro google lager nok uten å måtte gjøre alt avhengig av tillegg.
Bør være en 4 av 5, men annonsene... SÅ MANGE ANNONSER! Jeg elsker dette spillet. Men du bruker bokstavelig talt mer tid på annonser enn du gjør på å spille (jeg regnet). Gi meg en annonsefri versjon på USD 0,99, så kommer jeg tilbake. Som det står, har jeg ikke tålmodighet til å spille i 20 sekunder, for så å bruke hele 30 sekunder på annonser. Fritiden min er mer verdifull enn som så.
Annonser, annonser, annonser! Det er ikke nok moro til å rettferdiggjøre annonsene for tidsstjeling.
Underholdende en kort stund, men ingenting endres. Når det gjelder positive ting, ser spillet bra ut, konseptet er kult, og kostymene er morsomme. Nå for negativer. På hvert nivå er oppsettet i utgangspunktet det samme, triksene du gjør for å skyte er de samme, våpnene er halte fordi de gjør samme skade på vanlige fiender. Superpistolene er nesten identiske med pistolene. Mer variasjon ville gjort dette til et 4-stjerners spill, men repetisjon (selv utover lvl 140) gjør dette spillet kjedelig.
Flott spill, masse reklame. Jeg har ikke noe imot litt annonser i et gratis spill, med mulighet for å kjøpe premium for å bli kvitt dem. Men dette er bare latterlig, en annonse hver tredje handling du gjør i spillet er rett og slett for mye. Jeg liker spillet veldig godt, men dette får meg bare til å føle at skaperen ikke er verdt pengene mine siden han ser ut til å ha laget spillet utelukkende for reklame- og pengeinntektsformål. Hver sidefremgang i spillet (våpen, dekorasjoner...) er bak en enorm betalingsmur. Så installer dette bare hvis du elsker annonser.
Johnny Trigger: Action Shooter የእንቅስቃሴ lfel
Ganske bra spill! Det er avhengighetsskapende og veldig gøy! Jeg likte de par timene jeg har spilt den. Selv om det er veldig repeterende og det begynner å bli kjedelig etter en stund, og med å si repeterende mener jeg at det er jevne nivåer og bosskamper som gjentas nå og da. Jeg vet ikke om det er et spørsmål om latskap eller ikke, men de burde ha satset mer på å designe flere nivåer. Det kan også være en endeløs modus bortsett fra selve nivåene.
Åååå
Det spillet er så bra at jeg kan ikke tro at du klarte det
Annonser som ikke kan hoppes over. Hvis du laster ned dette, husk at de fleste tilleggene ikke kan hoppes over.
Flere annonser enn spill
Flott konsept, og det ville vært et spill jeg spilte ofte. Dessverre er dette bare nok et eksempel på spillutviklere som blir grådige med annonseinntekter. Se, jeg har ikke noe imot å se en annonse av og til.. Men etter hver eneste runde? Det tjente en umiddelbar avinstallering, og jeg håper du vil se at denne grådige tilnærmingen bare taper penger i det lange løp fordi den irriterer folk og driver bort spillere permanent.
Godt barnespill.. øker konsentrasjonen.
Cooking Express : Cooking Chef Pelihalli sag
Jeg 💕 spillet, det er bare noe tilfredsstillende med å drepe folk som bare prøver å leve livet og sannsynligvis har familie som elsker dem og lurer på når pappa kommer hjem fra å få melk.
Morsomt til å begynne med, men skapt utelukkende for annonseinntekter og ikke for å lage et faktisk bra spill. Alt er veldig repeterende og du ender opp med å gjøre nøyaktig samme nivå med en annen bakgrunnsskinn mye! Det er mye potensial med dette spillet som ikke har blitt utforsket. Sjekkpunktene er for hyppige og spillere blir ikke straffet nok for å rote til et nivå.
Morsomt spill, men problemet er at hver etappe er rundt 5 sekunder lang, og så går du til en 30 sekunders reklamefilm. Jeg spilte et par 4 eller 5 scener og ble lei av reklamene så avinstallerte det. Hvorfor kan du ikke bare bytte oss en dollar eller mer for å nyte spill som dette. Lei av disse gratis spillene.
Spillet blir aldri mer utfordrende. Veldig repeterende og er designet for å bare få deg til å se annonser. Spør om du vil ha en pistol gratis for å se annonse; du velger nei takk, annonsen dukker opp uansett. Kom til nivå 50 og var like enkelt som nivå 1, bare bakgrunnsbildet endret seg for å få det til å se ut som et annet nivå. Jeg så 200 annonser uten en spøk. Synd at alle disse spillene bare er løkker som genererer annonsepenger.
Dette spillet har mye stil når vi dreper noen
Beste mobil spillet
Hvis du kan tolerere annonser bokstavelig talt hvert minutt, er spillet underholdende og det er en svak vanskelighetsgrad. Det er ingen mikrotransaksjoner så vidt jeg kan se. Jeg brukte en time på spillet og kom til lvl 23. Jeg må si at jeg foretrekker rimelige mikrosanksjoner i stedet for den grufulle bølgen av annonser du får hvert 10. sekund. Du kan få nye våpen, antrekk og belønninger bare for å se annonser. Valutaen i spillet er meningsløs siden annonsene er en type tvungen valuta alene.
Jeg liker dette spillet veldig godt på grunn av antrekk, våpen og sakte film 😈😈😈😈😈😈dare devil game
SPILLET ER KJEMPEBRA MEN GJØR MER UTFORDRENDE I MINST BEGYNNELSEN AV SPILLET GÅR DET SÅ TREGT MEN ANNET ENN AT DET ER ET BRA SPILL.
Morsomt spill for å fordrive tiden og alltid litt utfordrende jo lenger du kommer Jeg liker tempoet
Og skyte er en kul ting
Selv om den hadde god spilling, ga den sjelden muligheter til å tjene tilpasning/våpen. Våpen dukker opp enten i tilfeldige butikker, valutaen som skal brukes er ikke nok, eller i mystiske tilfeller inneholder to av de tre penger. Selv pengene du kan finne er ikke på langt nær nok for en pistol. Og det er der jeg kommer til annonseproblemet. Hvis du åpner en sak med andre igjen, må du se en annonse for å åpne en annen. Og antrekk, som sjelden vises, krever at annonser blir sett for å få. Jeg anbefaler ikke dette spillet.
Enten om du vinner eller taper blir du tvunget til å se reklame, dette "spillet" e kun et middel for å stappe så mye reklame inn i telefonen din som mulig. Styr unna.
Veldig morsomt, raskt sideskytespill.
Dette spillet er fantastisk, men når jeg spiller vil det slutte.
Det var gøy, og ville vært et kult spill. Men selv etter å ha betalt for å fjerne annonser, tvang det fortsatt reklame på deg. Sist gang jeg spilte det dukket det opp med en avtale som sa at for at du skal kunne fortsette å spille, må du la oss dele informasjonen din for personlig tilpasset annonseringsopplevelse. Svaret er nei. Klart nei. Jeg betalte for INGEN ANNONSER. Det betyr INGEN ANNONSER. Beklager, men det ødela opplevelsen for meg.
Spillet var morsomt da jeg først startet og videre til de senere nivåene. Nå er jeg på slutten av 500-tallet og spillet ble rett og slett mer av det samme. Nivåene er identiske med bare endringen av bakgrunnsbildet. Alle våpen og kostymer låses opp, og ingenting nytt ser ut til å kunne låses opp til tross for at nivåene ser ut til å fortsette for alltid. Spillet er heller ikke jevnt hele tiden, og det blir hakkete underveis. Jeg kjører spillet på Huawei P30 Pro. Til slutt, FOR MANGE ANNONSER!!
Dette er et bra spill totalt sett. For mobilspillmarkedet er det få annonser. Min hovedanke er at det blir ganske repeterende etter en stund. Jeg tror også spillet kunne vært bedre hvis rikosjettskudd ble kvittert på samme måte som hodeskudd.
Herregud det er mange reklamer
👌👌
:-P:")
Ja, det er gøy, men så snart du kommer til et visst punkt, er det bare de samme tingene om og om igjen. Alvor; gjentatte design OVERALT. Nivåene fortsetter å komme uten noen verdifull gevinst, nivåene er altfor korte, og sjefene er patetiske. Ikke bare det, den er for mye avhengig av annonser, akkurat som omtrent alle andre apper fra slike som Voodoo eller disse selskapene for å lage dette spillet
Morsomt spill, men problemer. Det største problemet er at jeg stadig går glipp av gratis varer fordi knappene ikke klikker. Når det er gratis alternativer (drakter, våpen osv.) og det begynner å telle ned, skjer ingenting når jeg trykker på knappen som følger med. Jeg endte opp med å miste 3 virkelig kule ting på grunn av den feilen. Bør virkelig ses på. Spillet har så mye potensiale.
Jeg likte spillet til å begynne med, men på et tidspunkt tvinger det deg til å gi det tillatelse til å få tilgang til dine personlige data for å levere annonser. Det står at du kan trekke tilbake samtykket senere i Innstillinger, men det er ikke noe slikt alternativ. Det er en mulighet for å velge bort annonser helt, som jeg er sikker på vil være en betalt funksjon. Jeg føler at det ikke er nødvendig å gi tillatelse. Avinstallerer et ellers morsomt spill.
Flere annonser enn spill. Brutal.
Dette spillet er fint, men kjedelig. Vennligst legg til en samarbeidsmodus eller en flerspillermodus slik at jeg kan spille med vennene mine. Og hvorfor kan du ikke legge til fordeler eller vedlegg til våpenet ditt? Som et sikte med røde prikker for mindre spredning med fullautomatiske våpen eller en hurtigutløser for pistoler. kanskje noen våpen som vi kan kjøpe når som helst, uansett, med edelstener eller kontanter, vil være fine. Og hvorfor er det ingen pansrede fiender på standardnivåene? Takk for at du forstår hvor kjedelig det er å spille de samme nivåene på hvert nivå. Takk skal du ha
Det er et bra spill, men du bør legge til en "hard mode" der du ikke har en laser (eller linje) å sikte med. Jeg tror også at du bør legge til en måte å skaffe antrekk ved å betale for dem med i spillvaluta.